chwilowy brak towaru
pachnidła są jednym z akcesoriów, jakie w swojej ofercie ma Moschino – włoska firma, która swą nazwę zawdzięcza zwyczajowo nazwisku swego założyciela, Franco Moschino. Już od wczesnych lat wykazywał on uzdolnienia artystyczne, w czasie studiów sztuki pracował z zapałem jako ilustrator, co zaowocowało zaangażowaniem go w 1971 roku poprzez Versace do artystycznego szkicowania projektów.
Moschino wraz ze swoją długoletnią współpracownicą Rosellą Jardini założył własny dom mody w 1983 roku, a potem wylansował Moschino jako firmę znaną z wielobarwnych, krzykliwych, a choćby ekscentrycznych projektów ciuchów.
Lubił prowokować stwierdzeniem, iż nie ma żadnego prawidłowego gustu czy smaku. Nie obawiał się w swoich projektach przekraczać obowiązujących norm i reguł. Nie negował on ich jednak per se: czasem świadomie decydował się na cytaty znanych projektów domów mody, by je opatrzyć ironicznym komentarzem, wskazując nowe drogi i możliwości dla haute couture.
podczas gdy publicznie zajmował krytyczne stanowisko odnośnie niektórych niedoskonałości w branży mody, Moschino zasłynęło także ze swego zaangażowania w problematykę o naturze socjalnej. Po odejściu Moschino Jardini jako dyrektor artystyczny przyczyniła się w zasadniczy sposób do rozwoju i jej międzynarodowego sukcesu gwarantując jej jednak przy tym swego rodzaju ciągłość stylistyczną.
Niewątpliwym wyróżnieniem dla Moschino było zaprojektowanie strojów dla Kylie Minoque, Madonny, a także na otwarcie Olimpiady Zimowej w 2006 w Turynie. Jednym z klasyków wśród perfum Moschino jest kreacja „Moschino pour Femme" z 1987 roku.
Według wszelkich dostępnych recenzji te pachnidła o orientalnym, seksownym zapachu cieszą się niezwykłą sławą nieprzemijalnieści – są nadal interesujące i kochane przez kobiety niemal każdego wieku. Natomiast perfumy ubrane w smukły, niebanalny czerwono-czarny flakon należą do lubianej linii „Cheap & Chic", także do dostępniejszej cenowo i jeszcze odważniejszej kolekcji Moschino o tej samej nazwie.
Swą formą flakon przypomina klasyczne japońskie drewniane lalki, natomiast perfumy rozsiewają aromat egzotyczny i ekstrawagancki, bazujący na zagadkowym zestawie mandarynki z limonką, brzoskwinią i różą obok alpejskich fiołków, a także frezji.