• Producent: Roberto Cavalli
  • Kategoria: Wody perfumowane dla kobiet
  • Pojemność: 75 ml

Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swymi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w wyjątkowo reprezentacyjnym miejscu w mieście jego narodzin: w Palazzo Pittich we Florencji.

Pokaz ten był dużo obiecującą zapowiedzią sukcesu jego domu mody: w ten sposób dał on świadectwo swych uzdolnień artystycznych, najprawdopodobniej odziedziczonych po dziadku Giuseppe Rossi, znanym włoskim malarzu.

Roberto Cavalli nie tylko studiował również sztuki piękne, ale też z ochotą eksperymentował z technikami druku. Poprzez niego zastrzeżony sposób dekoracyjnego drukowania na skórze stał się poniekąd jego znakiem rozpoznawczym.

w dodatku jego projekty ciuchów od za każdym razem charakteryzował dość krzykliwy styl, z ochotą przekraczający utarte granice konwenansów i tradycji. W projektach często powracają desenie skór zwierzęcych z cętkami lamparta albo paskami zebry, przez co ochoczo są uosabiane z jego nazwiskiem.

Licencję na perfumy domu mody Cavalli pojawiające się na rynku począwszy od 2002 roku przeszły po dziesięciu latach w ręce koncernu Coty. Niezwykle udaną i oklaskami przywitaną jest linia perfum Roberto Cavalli, która została wylansowana przez Louise Turner.

Do wody toaletowej wraz z edycją limitowaną „Exotica" z 2012 roku dołączyły w 2013 kreacje „Acqua", a także „Nero Assoluto". Zmysłowe kompozycje zapachów w przeważającej części o nutach orientalnych i kwiatowych posiadają charakter luksusowy i gustowny.

Łączy je również wspólny design flakonów o przyjemnych obłych kształtach i o grubym szklanym dnie. Flakony różni zabarwienie, od złotego poprzez lazurowy, czerwony i czarny. Z tymi barwami doskonale komponuje się złote, dekoratywne zamknięcie wieńczące całość z plastycznie przedstawionym firmowym logo: dwoma finezyjnie się splatającymi literami C.

Nie mniej ciekawa jest seria „Just Cavalli", która obejmuje jednocześnie pachnidła i kosmetyki kobiece jak i męskie. Natomiast „Paradiso" to najnowsze objawienie na rynku producenta Roberto Cavalli z 2015 roku o egzotycznych aromatach, począwszy od bergamoty, mandarynki, owoców cytrusowych i jaśminu, aż po olejki pinii, cyprysu i liści laurowych w podstawie.

Uwagę zwracają pachnidła na siebie już ciekawym flakonem z grubego, szlifowanego na kryształ szkła. Reklamowy spot perfekcyjnie oddaje egzotyczny i gorący klimat, będący tak dobrze wyczuwalną inspiracją tych perfum: to krótka historia męsko-kobiecego spotkania na tropikalnej wyspie, gdzie zmysły i żądze nie sposób utrzymać na wodzy.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody perfumowane dla kobiet

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki