• Producent: Lolita Lempicka
  • Kategoria: Wody perfumowane dla kobiet
  • Pojemność: 50 ml

Dom Mody Lolita Lempicka zaistniał na początku lat osiemdziesiątych: pierwszy paryski pokaz serii odbył się w 1983 roku, rok później pierwsi goście i klienci przekroczyli progi butiku tej marki. Autorką serii była Josiane Maryse Pividal, która zaczerpnęła swój pseudonim po części z powieści Valdimira Nabokova i po części od imienia polskiej malarki Tamary de Lempicka.

Jak sama ochoczo wielokrotnie to podkreślała od wczesnych lat dzieciństwa lubiła malować i szyć ubranka dla swych lalek. W ten sposób miało się zrodzić marzenie o przyszłym zawodzie. Przy czym wybór nazwy dla jej domu mody jest dużo mówiący: zawsze ochoczo szukała inspiracji w minionej kulturze, sztuce, w tym nad wyraz modzie damskiej lat czterdziestych.

Pierwsze pachnidła lansowane tym imieniem pojawiły się na rynku w 1997 roku. Niezmienną strategią stały się liczne wznowienia artykułów, które wcześniej należycie pozostały przyjęte. Ponadto wszystkie wyróżniają się oryginalnymi flakonami, stylizowanymi na przedmioty luksusu o sporej ozdobności i użyciu złota.

Z czasem lansowanie nowych perfum stało się w domu mody Lolita Lempicka niemal jednakowo ważne, jak projektowanie ubrań. Pachnidła najczęściej pakowane są w fantazyjne kolorowe pudełka o zarysie zgrabnej kostki z charakterystycznym białym nieregularnym polem środkowym.

Sukces perfum „Lolita Lempicka" inspirował do następnych edycji i zaowocował całym szeregiem nowych wersji tych perfum. Rozpoznawalne są one po standardowym flakonie w zarysie jabłka ze złotym napisem nazwy.

Przy czym szklane flakony różnią się czasem barwą, czasem tylko kolorem zawartości. „Si Lolita" to kolejny przykład udanych perfum, który powstał dzięki kreatywności Christine Nagel. Uwydatnia je niezwykły egzotyczny zapach otwarty poprzez świeży zapach mandarynki i zniewalający bergamoty.

niespotykany jest także szklany flakon o dość nieregularnych, fantazyjnych kształtach dopiero w drugim momencie rozpoznawalnych jako liść przynoszącej szczęście czterolistnej koniczyny. „Au Masculin" jest zapachem produkowanym dla mężczyzn o interesującej kompilacji fiołków z lakrycą, rumem i migdałami.

Nową twarzą lansująca dla firmy Lolita Lempicka wytworne produkty fragrance stała się charakterystyczna Elle Fannig, która m.in. Wystąpiła w ciekawym spocie reklamy na łonie dzikiej natury w konfrontacji z królem tutejszych lasów – z nie mniej nie więcej jak z jeleniem.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Wody perfumowane dla kobiet

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki